Khamis, 4 November 2010

ABC......123......learn to write....

ASSALAMUALAIKUM ....pembuka bicara.....
Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

ini first time saya menerbitkan 'karya' sulung saya secara umum.sebelom ape2 let me introduce myself first,name d beri NOOR ASHIKIN,umur bru 20 taun,still lagi d bawah jagaan family,anak ke 3 dari 4 dan sume membawa chromosome yang same jenis iaitu XX...menuntut d UMT terchenta.
dan sekiranya ada sebarang pertanyaan sila hubungi dgn PA saya...terima kasih..; )
penambahan:saya  d lahirkan d negeri yang cukup famous d antara yang terfamous..hehehe...bumi KELANTAN adalah tempat pertama saya menjijakkn kaki setelah pandai brtatih..anak jati kelate....GOMO KELATE GOMO...  

Asenyer dah cukup berciter serba sedikit sal profile saya...
Nie baru jer nak berjinak2 ngam blog nie...kawan d sisi sering suggest wat blog..so ni baru lam testing mood.Jom explore same2 dan tolong beri tunjuk ajar kepada dak baru nak belajar ini...
sampai kite bertemu lagi...hehhee..
p/s it;s only take one smile to hide a millions of tears..
so senyumlah seikhlas ati ...tp hati2 takot2 ader yang tegoda dgn senyuman anda...

1 ulasan: